AVOC Heren A rondt de kaap van 26 overwinningen !

De Heren-A ploeg van AVOC Achel zette met de overwinning

tegen Walhain (3-0 en setstanden van 25-13, 25-17, 25-23) een unieke prestatie neer.

Nog nooit eerder was een ploeg op het niveau van Liga B erin geslaagd gedurende een heel seizoen de ongeslagen status te bewaren.
Nadat het kampioenschap werd behaald was het ongeslagen blijven de nieuwe uitdaging.

In een erg warme sporthal de Koekoek trad Achel aan met Tim Verschueren, Allan van der Loo, Brian Schouren, Wouter Verhees, Rob Bontje, Matthieu Thijs en Koen Brouns (als libero). Yoran Raymaekers en Shariff Gabriel kwamen in in de verschillende sets.
Walhain was met 6 spelers en 1 libero naar Achel gekomen om het seizoen af te sluiten.

Uit de setstanden van de eersteĀ  sets bleek het overwicht van AVOC, ook al moet worden vermeld dat het een echte einde seizoenswedstrijd was. De individuele klasse van afwisselend enkele spelers zorgden telkens voor het verschil.
Walhain werd in set 3 nog echt enthousiast toen het AVOC gedurende een groot deel van de set op achterstand hield. Maar uiteindelijk werden de normale verhoudingen hersteld en werd de wedstrijd met 3-0 gewonnen.

Het feestje na afloop mocht er zijn, en duurde tot in de kleine uurtjes.